Yeah!

Nu har jag hunnit vila lite mer, få mitt minneskort från kameran att fastna i datorn! Fick ut det med en hundralapp och en skruvmejsel! Lite om gårdagen iallafall.

Jag, Linnea och Jocke vaknade! Vi åt frukost och sen åkte vi till Fruängen för att hämta lite saker jag glömt hos Kotten. Sen körde han hem mig och Linnea som satt och drack drinkar, snackade skit och hade mysigt! Sofie kom också och gjorde vår dag lite bättre med sitt fina sällskap! Jag marknadsförde min plan om att ta över bloggvärlden. Ingen success enligt mina kompisar men men!

Vi fixade oss, drack, snackade, lyssnade musik och hade riktigt mysigt. Efter det, runt 18.00 rörde vi oss till tunnelbanan, vi blev lite sena fram till Östra station, men ingen verkade bry sig om det! Där va min pappa, farmor, bror, farbror osv! Hela pappas sida kan man säga! Jag träffade även mamma som jobbade, enligt henne. Sen satt vi där medans dom drack upp sin öl.

Sen får pappa ett samtal och vi beger oss ut mot tågen. Väl framme ser jag ett såntdär gammalt tåg. Från 1930-talet TROR jag. Minnet är lite luddigt. Det va ett sånt tåg med bord och så. Där sitter då hela mammas sida, plus vänner till familjen, plus Sandra och min älskade Hannah! Alla hade lurat mig vilket inte är okej! Va, kompisar? :/

Vi åt, drack, åkte med partytåget, lyssnade på Britney Spears, stor hit!
Det va jättetrevligt och jag hade nog ett one of a kind-firande som jag älskade! Efter det drog vi tjejor till Sportsbar! Haha, kändes tvunget! Dit kom även Jocke som sedan körde oss hem!

Tack baby för att du varit med den här helgen! <3

Bjuder på några fula bilder på mig och fina bilder på mina vänner!













Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© Evelina King 2010 http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/