Suck.

Bråkar någon tillbaka? Nej, ge upp och sluta kommentera. Jag kommer inte godkänna ditt skitsnack. Skriv en vettig kommentar om du ska säga något. Bete dig som en mogen person. Om du nu skiter så mycket i oss, visa det istället. Just nu verkar du besatt, du har ett eget liv du vet.

Koncentrera dig på det, som jag och Jocke gör med vårat. Hör du oss gnälla?
Nej. Vi är nöjda såhär, så låt allt vara så vi slipper varandra.

Vi ogillar dig, du ogillar oss. Och det är bra!

Hoppar du växer upp och inser att det här är onödigt, jag tänker inte bråka tillbaka hur mycket du än försöker. Men fortsätter du trakassera mig och min pojkvän kommer jag behöva se till att det inte fortsätter.
Så sluta nu istället, så vi kan lägga detta bakom oss så snabbt som möjligt.

Snälla :)?


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© Evelina King 2010 http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/