Hej jag är nu uttråkad.

Hade minsann inflammation i ögonen! Linsvila och vila som gäller.
Legat i sängen och inte gjort ett skit sen igår. Inte lite tråkigt kan jag berätta.
Saknar mitt jobb tillomed!
Detta resluterar i att jag missar hockeyn ikväll, vilket suger.
Får sitta hemma och bli omhändertagen av Jocke istället.

Nu gör det för ont för att sitta vid datan, så jag flyttar mig till sängen, ligger och lyssnar på Oprah!
Mike Tyson är där och snackar, ganska intressant!

Önskar jag kunde se det också, på Lördag sker roliga saker!
Kan inte berätta mycket mer om det nu.
Ni får istället se på Söndag eller i nästa vecka när det är klart!



Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© Evelina King 2010 http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/