alldeles för mycket alkohol!

Igår var det ju dags, för vad jag trodde skulle vara en mysig familjemiddag med en spårad utgång som följd. Jag anade att det var något skumt, men det var helt jävla sjukt AWESOME. En av dom bättre kvällarna i mitt liv. Saknade Nathalie och Evve men annars va allt perfekt.
Jag tänkte berätta om det sen, men nu ligger jag och Jocke faktiskt och sover, då jag är bakis som ett svin.
Igår gick en flaska passoa, en sjuttis jäger och någon cider åt på förkröket.

I feel like shit.

Tack Snoris som har lagt ner omsorg på att designa min blogg. Nu tar vi över världen. Och glöm aldrig -

Din Kusin Luktar CURRY.


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© Evelina King 2010 http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/