yep!

Jag har bättre saker för mig än att blogga. Nu har inget speciellt hänt förutom jobb så. Tror inte det är intressant för någon ändå!
Anyway, idag har jag varit med min storebror!

Vi träffade våran pappa, åt en mysig middag och gick promenad med våran fina lilla voffsing!

Världens bästa dag, är nu tillbaka hos Jocke och vi kollar på Beck.

Inget mer kul har hänt, så nu lägger jag bloggen på hyllan. Ser inget kul med bloggande längre ändå.
Jag lever mitt liv, behöver inte skriva ut det.


Det har varit en rolig tid på massa olika bloggar, men nu är det slut.

Over and out - DinKusinLuktarCurry.

Postat av: Anonym -

var på tiden me tanken på att den sööög. dit liv måste vara tråkig eftersom att du inte har något o skriva om :/

2010-11-15 @ 07:02:47
Postat av: malin -

Sant, att den sög, men jag har annat för mig än att leka cool på internet, är med min pojkvän, min familj och mina fina vänner. Samt jobbar. Har inte tid att sitta vid datan 24/7 och jag trivs bra med det :)!



Mitt liv är så jävla bra och jag är sjukt lycklig, så om min blogg suger är det bara ett tecken på att mitt liv är så sjukt bra att jag inte ens vill sitta vid datorn :D

2010-11-15 @ 18:15:56
Postat av: Anonym -

hahhaah nej för tänk på toppbloggarna, dom verkar ha ett bra liv och gör tusen fler saker än va du gör under en dag o ändå suger ej deras bloggar ;)



ditt liv e boring d df

2010-11-16 @ 20:05:50
Postat av: Malin -

Hej Lisett!

Tack för din kommentar!

Att jämföra mitt liv med en toppbloggare är nog onödigt.

Dom har inga jobb, dom har tid att göra massa saker! Jag som så många andra väljer att satsa på ett jobb. Jobbar man 11-20 hinner man inte trippa runt! Sen vad jag shoppar, äter osv anser inte jag vara intressant! Om jag träffar mina vänner och min familj så behöver jag inte skriva ut det, to be honest hade jag ungefär 50 läsare om dagen och jag känner inte att det är värt min tid :D! Kenza tjänar ibland över 300.000kr i månaden! Kanske är därför hon inte behöver jobba konstans och har tid med bloggen. Jag jobbar hellre mina åtta timmar om dagen, sen är med vänner, familj och pojkvän än att sitta vid datorn då!



Men tack för din åsikt och tar självklart med mig det till nästa blogg!



Tack o hej!

2010-11-17 @ 10:20:16
Postat av: lisett -

håller me om att alla topp bloggarna inte jobbar men sen så har många av dessa blivit så stora att de fått jobb utifrån deras blogg, menar kenza jobbar som modell och mycket mer, kan tänka mig att hon har mycket mycket mer o göra än dig och det är hennes jobb ja syftar på inte själva bloggen. men men om du vill va en tråkig brud som inte gör något roligt förutom att slita arslet av sig dag in dag ut på ett skit jobb så viiist :)

2010-11-17 @ 16:24:51
Postat av: Malin -

Som sagt, normala människor jobbar sig upp och sitter inte hemma. Lever inte på bidrag osv :) Du borde kanske vara tacksam att folk betalar skatt så människor som dig har råd att leva =)!



Sen så har jag ingen stor blogg och tänker inte låtsas som det heller. SKaffa ett jobb och ett liv lisse :)

2010-11-17 @ 21:01:17
Postat av: lisett -

HHAHAHAH är du trög fattad eller kan du inte svenska? lever som sagt inte på bidrag JAG PLUGGAR VILKET GÖR ATT JAG HAR RÄTT TILL STUDIEBIDRAG DITT ÄGG NÅGOT DU OXÅ FÅTT DÅ DU PLUGGADE ;)



jag hatar folk som lever på bidrag de e parasiter, jag har som sagt aldrig levt på bidrag har fått pengar av pappsen då ja behövt men nu så pluggar jag så lever på de :) som sagt jag vill bli något i framtiden har MÅL i livet vilket du inte verkar ha, du har inte klarat plugget och nu är du fast på ett skit jobb ställe ;)

2010-11-17 @ 21:31:34
Postat av: Lisett -

dessutom har jag ett liv, älskar mitt liv då jag har allt jag behöver och alla människor som älskar mig. och jobb har jag inte tid just nu me tanken på att jag pluggar heltid och vill satsa på plugget. har fått jobb erbjudande för inte så länge sen men tackade nej pga plugget :) vilket jag är nöjd med, vill inte slita som du gör för skit pengar så :)

2010-11-17 @ 21:33:55
Postat av: Anonym -

Jag har klarat mitt pluggande tackar som frågar! Fick hem mitt slutbetyg i Tisdags! Skitpengar? Njaaae, du vet inte hur mycket jag tjänar så du kanske inte ska yttra dig. Med tanke på hur mkt sälj och bonusar jag uppnått får jag en ganska fet lön :D Jag har hellre ett fast jobb än att plugga faktiskt, för det som räknas idag är ERFARENHET.



Och att slava på en pizzeria Lisse, det är väl inget bra jobb? Där dom betalar 40kr i timman? TREDUBBLA det så har du min timlön :)!

2010-11-18 @ 08:02:57
Postat av: Lisett -

hahhahha aja om du vill slava för skit lön resten av dit liv så varsågod ;) jag vill iafl bli något inte vara en sån där typisk människa som inte pallar ta tag i sitt liv utan bara tar första bästa jobbet efter gymnasiet.



och jag jobbar inte på pizzeria vilket du vet, har inte jobbat där på ett år så va snackar du om? och 40 kr? är lite o överdriva me tanken på att jag fick 85 i timmen. säger inte att de e mycke bättre men som sagt på den tiden va ja ba tvungen o ta ett jobb med tanken på att ja hade egen lägenhet o betala för :)



och ja vet att du inte har slutbetyg så du behöver inte ljuga för mig. ;)



fattar inte vf du ska ljuga för att verka bättre när du inners inne vet att du inte är det, skit löjligt tycker jag men men :P



iafl i framtiden kommer jag tjäna 3 ggr mer än dig om inte mer eftersom du verkar vilja va kvar i den rutt hållan du e på just nu :)

2010-11-22 @ 13:45:03
Postat av: Lisett -

btw ja känner många som jobbar me d du jobbar me, inte direkt ett jobb som man vill jobba livet ut, har hört att de e skit jobb, men du har inge val än att bara vara kvar där me tanken på att du inte har några bra betyg och då blir du utan pengar så df tycker jag lite synd om dig.

2010-11-22 @ 13:48:12
Postat av: Lisett -

förresten du snackar om ERFARENHET, aa de e bra o ha erfarenhet om man vill fortsätta jobba inom skit jobb hela livet. skulle ja oxå satsat på om jag hade såna mål som dig och slita för skit jobb som i slutändan knappt går att försörja en hel familj.



går inte o skaffa sig erfarenhet om man vill ha ett riktigt jobb där måste man plugga sig upp för att få ett sånt jobb, UTBILDNING kallas de för ;)

2010-11-22 @ 13:52:23
Postat av: Malin -

Kan informera dig om att jag älskar mitt jobb, jag älskar mina kollegor och har ett jobb jag LÄNGTAR till varje helg! Som sagt har jag pluggat upp mina betyg och har betyg i samtliga ämnen. Och jag kan utan tvekan försörja en hel familj på min lön :)



Och förövrigt ta lån och flytta hemmifrån om jag vill pga fast anställning. Du kan ju bo hos din pojkvän eller snylta på din pappas lägenhet tills du dör :

2010-11-23 @ 08:38:16
Postat av: lisett -

hahah som sagt vissa människor är tröga och då menar jag DIG. ska skriva så du förstår bättre gumman. JAG PLUGGAR FÖR ATT BLI NÅGOT, INTE FÖR ATT JOBBA INOM SKIT JOBB!



DÄRFÖR SATSAR JAG HÅRT PÅ DET JAG GÖR FÖR JAG HAR ETT MÅL SOM JAG TÄNKER LYCKAS MED. FINNS MÅNGA I DENNA VÄRLD SOM FÖREDRAR ATT PLUGGA FÖR ATT LYCKAS ISTÄLLET FÖR ATT TA VILKET JOBB SOM HELST! OCH DET ÄR VAD JAG GÖR! och ja, jag bor hos min pojkvän, folk som pluggar har kan tyvärr inte bo ensamma med tanken på att ekonomin inte går ihop, och om jag vill så kan ja bo i min lägenhet har faktiskt råd o bo där eftersom att hyran inte är så hög dessutom så KÖPTE min pappa lägenheten åt mig så de är inte o snylta. alla har inte snälla föräldrar som köper lägenhet åt sina barn men jag har såna underbara föräldrar :)



och jag o min pojkvän har planer på att flytta till stan eftersom att han faktiskt har jobb :)

2010-11-23 @ 11:40:40
Postat av: lisett -

de roliga är att du inte publicerar inläggen som jag skriver och knäcker dig hahahaaha

2010-11-23 @ 11:43:45

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© Evelina King 2010 http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/