Fan va segt

Vaknade för ett tag sen, börja 11:00 idag. Jävligt segt men ganska skönt. Blev ju ganska sent igår, usch!
Man märker att man är fast i jobbträsket när man måste sova innan 23:00 för att orka upp! Haha, anyway!

Hockey igår, fin vinst över Södertälje. Va lite skraj när dom vände 2-0 till 2-3, men vi hämtade upp det galant och vann med 4-3. Frågan är ju bara vad i HELVETE Widing och Krüger höll på med, Krüger missade pucken och sköt i luften och Widing va bara dålig.

Ibland undrar man ju, att det kan vara så klasskillnad från match till match, det är inte okej!
Kul att Eklund fick börja med att göra mål efter 49 sekunder.

Kul att se att Djurgårdens backar tar för sig mer och mer!
På Torsdag är det RIKTIGT derby, jag vet inte än om jag ska gå!
Känner på mig att det kommer va en dålig dag, och jag tänker inte hamna mitt i allt bråk.. IGEN.

Då ser jag hellre matchen hemma med mitt hjärtegull och kommer hem helskinnad, och inte som sist!


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© Evelina King 2010 http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/