Alla på telenor är dumma i huvudet.

  • Hej och välkommen till Telenors Kundservice du pratar med Anne. Fråga gärna mig om iPhone 4 och våra övriga erbjudanden! Vad kan jag hjälpa dig med?
  • hejsan
  • jag har en emailadress hos TRE
  • som jag vill ställa in i min iphone
  • Vad ska jag ha på in resp utgående server :)
  • I detta ärende får jag be dig vända dig till oss via 020-222 222 där du kommer få prata med vår dedikerade iPhonesupport. De har öppet vardagar 08:00-20:00 och helger 9:30-18:00.
  • Det gäller inte IPHONE?
  • det gäller mailinställningar
  • en fråga om vad som ska stå på ingående och utgående server.
  • som tre har in pop.tre.se
  • ut smtp.tre.se
  • Anne har lämnat denna chatt!
  • Chatten är avslutad
  • Puckon hela bunten. Ska avsluta mina abonnemang DIRR.



    Kommentera inlägget:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Blogg/URL:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0
    © Evelina King 2010 http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/