Slut på det roliga.

Imorgon börjar jag jobba igen. Är jag taggad? Svar nej. Jag gillar mitt jobb som fan, men kom igen, jag vill sova, är tröttare nu än innan jag var ledig! Det som är det jobbiga, vänjer man sig med att få sova och ta det lugnt är det så segt, att Janina inte jobbar föräns på Onsdag gör ju det inte roligare direkt! Men som tur är jobbar jag bara till Torsdag! Sen är jag ledig på Fredag! Inte helt fel iallafall.

Men ser fram emot att komma igång igen, har gått hemma i några dagar nu och börjar bli rastlös.
Det blir nice, värt att jobba, hellre det än hur det va förrut när man fick leva på min stackars far!
Dags för mig med att växa upp, börja spara, flytta till eget osv. Känns riktigt bra att ha den möjligheten, har ju blivit fast anställd också.

Nu ska jag kolla TV, min favoritreklam gick nyss... "Just nu är det många som ringer.. MEEEEEN du har kvar din plats i kön".

Hur skön är den inte?!


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© Evelina King 2010 http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/