Karma.

What goes around comes around!

Hoppas du mår skit, tillbaka på rindö :)!

Postat av: Anonym -

Hahahahah sjukt kul! Har inte kollat din blogg på evigheter, kikar in nu och ser att du fortfarande löjlar dig! Japp, tillbaka var jag, under tiden mitt hus blev klart och problemen med min numera särbo löste sig :) Nu bor jag i villa på Ingarö. Och du? I jockes rum?



2011-01-03 @ 02:00:17
Postat av: MALIN -

Med tanke på allt jag hört från olika håll skulle jag vilja säga "löjlar" mig, så gör jag inte det, tyckte bara det är kul att höra att det gick så pass dåligt för dig efter allt du försökt förstöra =)! Som sagt, karma. Sen japp, jag bor hos Jocke, och det är ju precis vad jag vill :) trots dina försök lyckades du inte förstöra för oss, så om du tror att jag bryr mig om det du sa har du fel, jag blir inte arg, sur eller ledsen. För jag fick precis det jag ville :) Va det något mer eller ska du växa upp istället? :) Något mer mogen borde man vara när man är.. 25? 26?

2011-01-03 @ 09:30:46
Postat av: Anonym -

haha what? förstöra mellan dig och jocke? nu får du väl ändå ge dig? Och att sofie smsade med dennis tyckte jag att din bror var värd att få veta, därför berättade jag det för honom.



Och dåligt, haha! Jag kan säga att det sista det går för mig är DÅLIGT. Jag har allt jag vill nu. Jag har min pojkvän och jag har mitt alldeles egna hus. Så den där karman verkar va på min sida =)



kan du kanske lägga ner nu?

2011-01-03 @ 16:21:14
Postat av: MALIN -

Du som inte ville vara kompis med Sofie för att hon pratade med din pojkvän, töntigt tycker jag! Så, du kanske borde skaffa dig ett eget liv. Enligt vad jag har hört är det du gjort riktigt illa :)

2011-01-03 @ 16:46:23
Postat av: Anonym -

Haha jo jag har också hört sofies version som hon har sagt till Carro! Sjukt kul hur hon har vridit till saker! Om jag hade gjort något sånt hade vi nog knappast varit tillsammans igen va?



Och ang att inte vara kompis. Det handlade om smsen Sofie skrev till Dennis "ring från dolt så inte Robin ser att det är du" osv. Det tycker ja Robin hade rätt att veta, och jag har varenda sms kvar eftersom d hade lånat en av mina telefoner just då ;)



Det var allt för mig. Adjö

2011-01-04 @ 02:51:50

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© Evelina King 2010 http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/