Fan ta dom som klagar.

Mitt jobb i all ära, det är jävligt kul och soft. Men vafan folk som gnäller att dom jobbar "kväll" och slutar vid 18-19. Ursäkta men va? Det är vid den tiden jag tar min sista rast för att sen gå på ytterligare två timmar. Helvete säger jag bara, jag kommer ihåg när man gick i högstadiet och klagade när man slutade 16. Nej fyfan, jag hade dödat för att börja tio och sluta fyra. Denna vecka jobbar jag nio till sex. Inte så upphetsande.

Är dock ledig torsdag och fredag eftersom jag jobbade jul och nyår. Inte så spännande dom helgerna men men, sånt är livet. Så på torsdag ska jag och min bästa kollega på hockey, äta lite middag och ha det allmänt mys! Fan vad kul det kommer bli, hade inte hon funnits på jobbet hade det varit svårt!

Längtar som fan, idag när vi fick mailet om semester vände vi oss om precis samtidigt och skrek high five.
Såg förjävla kul ut, jag blir glad på jobbet!

Sen är väl inte kundservice det ultimata jobbet om man vill träffa folk, men jag är stolt över mig själv. Jag kan ungefär allt vid det här laget, når alla mina mål och är även fast anställd. Får en bra lön och har en säker inkomst varje månad. Jag har själv försökt bli lite mer "sälj" men jag vill inte jobba med det. Men jag ska försöka!

Allt som allt. Mitt jobb är fucking awesome, (bortsett från sena kvällar ibland).

I love it.


Postat av: Rebecka - http://fromheaventoearth.blogg.se/

Musiktävling på bloggen :)

2011-01-03 @ 20:53:34

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© Evelina King 2010 http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/