Brist i uppdateringen.

Jag vet, men jag är less atm. Jag är trött, hungrig och mina jävla chips börjar ta slut. Fyfan. Vilket elände. Imorgon jobbar jag, sen är jag faktiskt ledig, tyvärr fullbokad med massa skit att göra, doktorn, tandläkare m.m.

Superskoj. Eller? Skulle lätt köra en gaffel i handen för att slippa läkare. Aja, imorgon får jag förhoppningsvis min nya telefon, taggad eller? Skoja inte, jag skulle ju egentligen fått en ajfåne fyra. (iPhone för dom som inte fattade). Men då jag redan har en så kändes det onödigt med två. Så jag valde en samsung galaxy s. Mina bebisar, min Ippon och sammsu! Bästaste av allt.

Efter Jocke såklart.. Eller? ;)

Nu ska jag dricka cola och se på TV, sen sova och hålla tummarna att min bebis landar imorgon!


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
© Evelina King 2010 http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/